Malin Nordström

Alla inlägg den 26 juni 2008

Av malin - 26 juni 2008 09:58



.

.

.


Ikväll tycker jag att det skulle va trevligt och äta på jops... Försöker få mamma och pappa att följa med men det var svårare än jag trodde..hum.. Mat vill väl alla ha tänkte jag, men tydligen måste man ha ork oxå.. =) Men pappa sa att vi kanske kan ha våran söndagsmiddag där istället för matfors, och visst kan jag väl gå med på det..=)



Jag och mr R var och åt planka där för ett tag sen-gott! + en cosmopolitan till efterrätt...









Även att jag glömde ta med nån lunch idag..och jag jobbar till sex själv..blir svårt att springa och köpa mat.. Tror inte jag blir mätt knäckebröd..

Så om nån jag känner kommer förbi idag vid lunch, får ni gärna springa ett ärende åt mig..;)



bye/malin



Av malin - 26 juni 2008 09:25



.

.

.


Snart har dem tapetserat klart sovrummet..

Dem kom hit vid sju, så lite trött är jag idag..men får tänka på att det blir klart idag istället, det är ju värt de! Bilder kommer!


Nu ska jag försöka ta mig till jobbet...



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards