Malin Nordström

Alla inlägg den 23 juni 2008

Av malin - 23 juni 2008 23:21



.

.

.


Min lilla trötter



Idag har Lille milton fått lekt med rottisen Undra, ganska stor skillnad på dem..=) Men hon är världens snällaste hund så det gå så bra, sedan orkar inte hon leka så mycket heller..hehe =) Och dem är även så snäll att dem är hundvakt imorn oxå! Räddare i nöden, då varken jag eller R kan åka hem på lunchen. Tack tack!!




Milton har börjat sova med tungan ute









 Min sötnos!



 Har badat lite..






Nu blir det sängen, hoppas bara inte att målaren och pappa kommer så tidigt imorn, jag vill sovaa!! =(


Nu skäller Milton på måsarna, så med det säger vi godnatt från neptunigatan 11! Tjao!




Av malin - 23 juni 2008 09:56




.

.

.



Hej


känns lite tråkigt att jag inte har så mycket att säga.. Måste iaf. fixa klart sovrummet ikväll (4 brädor kvar & städning) för imorn kommer målaren dit och börjar spackla lite, spännande! Hoppas han göra klart det så fort som möjligt, jag vill inte sova i vardagsrummet nå mer, har inga persienner där och det blir riktigt ljust där inne, så idag när R åkte kunde jag inte somna om, och han åker/kliver upp 6-7 tiden..=( Så nu är jag trött och vet inte hur jag ska orka jobba 10-20 ensam idag... Jag kommer döööööö!!!


hej då




Av malin - 23 juni 2008 00:15




.

.

.


Då var det måndag igen..Fy vad juni månad har gått fort! Redan lön igen på onsdag, och jag som har massa pengar kvar..hehe eller inte överdrivet. Men det är inte ofta man känner att man inte längtar tills pengarna kommer.


Försöker lägga in liten bilder till datorn från mobilen, men det verkar omöjligt!! Jag som har lite fina bilder där.. Men jag ska fortsätta försöka, det måste gå!


Nu ska jag sova!!


godnatt/malin



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards