Malin Nordström

Alla inlägg den 4 juni 2008

Av malin - 4 juni 2008 19:39




.

.

.


Fan fan vilket fint väder! Helt otroligt!

Och nu är jag ledig 2 dagar, skönt. Fast då jobbar jag helgen istället..=(

 Så undra vad jag sak hitta på imorn, ska försöka va ute lite å sola, och milton lär ju va helt död, men han tycker det är skönt å ligga i solen ett tag. Ska även titta lite på tapeter å så imorn, roligt! =)



Tror inte det blir nå badande imorn, men bikini blir det nog..










Nu ska jag gå å göra våfflor, med grädde å sylt.



Av malin - 4 juni 2008 12:20




.

.

.



Soligt idag igen, å skönt är väl det. tråkigt att man jobbar, men så är det.

jag vet inte vad som har hänt med milton, han vägrar äta sin mat, han äter hellre inget.. Nu äter han nässtan bara det vi äter, det konstiga är att han får inte sån mat av oss, bara lite nångång när han varit duktig.. Har börjat blanda i lite ris i hans mat nu, gick bra från början, men nu imorse så åt han nästan bara riset..tok hund! Vi får väl se vad som händer här näst..






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards