Malin Nordström

Alla inlägg den 17 juni 2008

Av malin - 17 juni 2008 09:55




.

.

.


Det var längesedan jag bölade så mycket som jag gjorde igår!

Men när det gäller djur så jag känslig, kan inte rå för det. Det som har hänt nu (händer alltid nåt) är att min katt hos mamma och pappa är jättesjuk.. Lilla Isa, min bebis. Det verkar som om hon har fått i sig nåt riktigt dåligt, för så fort hon ska äta så spyr hon, så hon har inte ätit och druckit nå vatten på flera dagar. Och man kan inte ens ta i henne eller klia henne lite för då spyr hon oxå.. fast nu spyr hon inte upp nåt utan det blir bara lite slem. Man känner hur hur tom hon är i magen, när jag skulle lyfta henne så sjönk jag bara in med händerna..snyft. Pappa tror att hon har fått i sig nå råttgift eller fått nå sorkpest.. Så idag på em så ska hon till veterinären, och jag ber att hon inte behövs ta bort, samtigt vill jag inte att hon ska lida, men om det finns en liten chans att hon kan klara sig, så måste vi ta den chansen pappa!!! Om hon tas bort får inte pappa ringa hit, jag jobbar själv så jag kan inte stå och böla här!!


Nu måste jag skicka iväg ett sms till pappa och skriva att han måste försöka rädda henne!! även att jag var och tog kanske dem sista korten på henne igår...snyft, snyft!


Hoppas du klarar dig Isa!

Gos på dig!











Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards