Malin Nordström

Alla inlägg den 12 juni 2008

Av malin - 12 juni 2008 22:28



.

.

.


Nu ligger Emmy och sover i min säng, fick henne å somna ganska fort, med tanke på att hon var i andra andningen, (uppe i varv och skratta hela tiden) och klockan är mycke för henne. Christian, mamma och R for till Saras jobb, för hon mådde inte bra, så vi lämnade allt vi höll på med och dem for iväg och hämtade henne ( kanske blir ett sjukhusbesök..) Och jag tränar upp mina mammakunskaper..=)

Hoppas du mår bra sara!









Godnatt/malin



Av malin - 12 juni 2008 17:21



.

.

.


Nu kommer mamma och hälsar på, hjälpa mig lite med saker här hemma..känns som jag inte hinner ta tag i något längre..stress, magont, bihåleinflammation, trött...ja, inte så farligt..

Så hon har varit snäll och tvättat lite, och nu ska vi ta tag i badrummet. Fast först måste jag nog laga lite mat, men vad sak man ätaa?? Åh, hatar att komma på nya maträtter varje dag å äta, och inte nog med det så blir det as mycke disk oxå!! suck!



Av malin - 12 juni 2008 09:55



.

.

.


Till golvläggaren


Det var så lite så! Du kanske får nå annat gott idag. =) Äta bör man!


..................................................
.........................................


Nu är lite mer än halva golvet inlagt, och ikväll ska det bli klart! Sweet!

Längtar till jag får sova i sovrummet igen, måste nu bara försöka hitta ett linneskåp som jag kan sätta tvn på.


Jo, nu tror jag att mobilen jag vill ha, har kommit, woohoo! Som jag längtat! Nu har jag världens sämsta uråldriga samsung, där ingen hör vad jag säger och jag hör dem för bra! lite jobbigt.. Så nu hoppas jag bara att denna telefon funkar betydligt bättre än den förra. (W910) Det krånglade från första dagen tills dem till slut köpte tillbaka den!


Hörs senare/malin



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards