Malin Nordström

Alla inlägg den 9 juni 2008

Av malin - 9 juni 2008 09:54



.

.

.


Mm, nu har jag varit dålig på att blogga, MEN det har faktiskt varit så fint väder, så bloggandet fick vänta. Kan inte sitta inne och skriva massa skit när det har varit så skönt väder ute, och för en annan som jobbar varje dag så måste man passa på. Vad ni gör har jag ingen aning, ni kanske är ledig hela dagarna så ni har tid att vara ute OCH blogga..aja..


UPPDATERING


* milton är fortfarande såligt


* Jag slavar som vanligt


* R ska hoppa vidare till nästa jobb


* mamma och pappa forts. att va så snälla och ställa upp (å bjuda på mat)


* micke har fått ordning liite på lägenheten


* emmy växer och knakar


* christian vill ha en tv =)


* sara börjar snart jobba


Ja,.inte  vet jag.. Jo just ja, vi har rivit alla tapeter i sovrummet nu och golvet.. Tapeterna hann bara sitta uppe ett år..hahah =) Så nu ska jag avsluta här och ringa och beställa nya tapeter. =)


malin



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards