Malin Nordström

Alla inlägg den 11 juni 2008

Av malin - 11 juni 2008 21:23




.

.

.


Bilder innan en utgång för längesedan!























Du och jag janne!! =)




Av malin - 11 juni 2008 15:11



.

.

.


Fick höra nu att det ska börjas lägga golv ikväll!!

Och dem ringde och sa att tapeterna har kommit!!

KINGEN!!





Av malin - 11 juni 2008 09:51





.

.

.


...dåligt väder, känns ok att jobba då..lilte trött idag bara, var inställd på sovmorgon, men fick hoppa in och jobba nästan hela dagen själv istället. Men det är lungt, är van att jobba mycket.. Blir även lite jobb på lördag kväll.. (min lediga helg såklart..)


Även att milton fick leka med janina idag oxå, så snäll, så snäll!


Hoppas att vi kan börja läga golvet ikväll iaf. skulle va skönt och se att det börjar hända nåt..men jag vet innerst inne att det inte kommer bli klart till helgen, men tänka på nå annat och hoppas på det bästa kör jag vidare på.. =)



Va på erikshjälpen igår, dem hade halva priset på möbler å sånt, men jag hittade tyvärr inget linneskåp..men det finns ju en chans imorn och på lördag oxå, så än finns hoppet kvar.. (behöver den dära lampskärmen som jag letat i flera veckor oxå, men jag ändrar mig lite hela tiden, men tror jag nu vet hur jag vill ha den..)

Men jag köpte en bricka i trä iaf. som jag ska måla vit, måste ju ha nått att bära ut alla drinkar på balkongen..eller frukost..=)



Förlåt R, vårat.


puss




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards