Malin Nordström

Alla inlägg under januari 2010

Av malin - 9 januari 2010 21:15

  




Hittade lite nya fina favoriter på Hm igår. Skorna ser jättesköna ut och koftan vill jag bara ha! Men jag ska försöka hålla mig, sparar mig hellre två veckor till jag kommer ner, känns så onödigt att köpa en massa innan jag kommer till staden med allt..


Men titta och önska kan man.



Av malin - 9 januari 2010 17:37

  



Idag läste jag ut Harry Potter och halvblodsprinsen som jag fick i present och blev så sugen på att se filmen så jag hyrde den redan idag..hehe =) Så ikväll ska vi se den, spännande! =)




Av malin - 9 januari 2010 13:49

    



Nu åker vi på ica och handlar mat, för ikväll kommer svärisarna på middag, trevligt. Och om jag har tur och hinner så kanske det följer med en till sak hem, hoppas.. =)


Later..



Av malin - 8 januari 2010 16:06

  



För ett lite tag sen förstorade jag upp två bilder i svartvitt på hundarna och köpte två enkla ramar på Ikea. Tänkte att jag skulle ha dem ovanför tvn i sovrummet på en tavellist. Men det tar lite tid att få upp den dära listen (lathet). Men sålänge får dem stå på hallmöbeln med en massa annat krimskrams.


Men visst blev dem fina?



Av malin - 8 januari 2010 13:31

    



Här är mina nya skor som jag köpte av p-korten som jag fick i julklapp på Birsta City. Så sköna, fina och lite tantiga kanske.. Men jag älskar dem, mina nya favoriter.


998:- på Eurosko "FACE"



Av malin - 7 januari 2010 20:43

  



          



I onsdags bjöd vi hit mina föräldrar på middag, och det blev väldigt lyckat! Förrätten måste vi äta igen nån dag för den var så god..haha =) Till varmrätt blev det fylld kycklingfilé (philadelfia och salami), ris och kantarellsås. Och till efterrätt blev det fusk cheesecake med blåbär. Tack för en trevlig kväll!



---------------------------------------------------------------------------------------------------

Förrätt med blandsallad, körbärstomater, morötter, äpple, solroskärnor och rödlök. Stekt toast bröd som sedan gratineras med getost och honung..mm gott!




Av malin - 7 januari 2010 19:00

    




Jag funderar på att köpa en dator eller jag ska det men vet inte riktigt vilken än. Men jag är inne på denna en Samsung N140 10,1". Liten och behändig, precis som jag vill ha det. Tänkte att jag ska ha med den ner till Sthlm, annars blir det dålig uppdatering. =) Och sen är det jättebra pris på den så jag tror det kan bli en beställning imorn.


 

Vad tror ni??




Av malin - 7 januari 2010 16:31


Hej i kylan!!!! Tror ni min bil startade idag..hm..nej. Och jag som hade ansiktsbehandling idag såklart. Så jag fick använda mina ben idag, och shit vad kallt det är, mitt hår blev alldeles vitt av frost då jag råkade andas på det. Och jag som behöver bilen imorn..=(


Nä nu ska jag fixa lite kroketter och stekt hotdog, det får duga för idag. Och senare kommer det lite bilder från igår och på mina nya skor. Later..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards