Malin Nordström

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av malin - 23 januari 2010 13:09

  


      




Igår var första gången Milton åkte tåg och det gick över förväntan, han var jätte duktig. Han låg och myste och spanade in två tikar så han hade lite och göra. =) Sen på centralstationen gick det bra oxå, han tyckte att det var lite mycket folk bara men han pinna på ändå. Ville helst gå intill väggen så han hade ena sidan fri. =)


Så det lär nog bli fler tågresor i framtiden!



Av malin - 23 januari 2010 10:55

Hej, nu är vi framme eller vi kom ju fram redan igår men då hade vi fullt upp så jag hann inte skriva här. Men nu så börjar allt komma till rätta.


Tågresan gick jättebra ner, Milton var hur duktig som helst! Och jag mådde nästan inte illa nån gång så det var kanon.


Men nu ska vi ta en promenad och gå runt och kika lite här omkring så jag hittar rätt sen. Vill ju inte hamna fel på måndag..hehe =)


SÅ vi hörs lite senare och då ska det väl bli lite bilder oxå..later..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards