Malin Nordström

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av malin - 4 januari 2010 23:11

    



      


Känns så roligt och skönt med ett nytt år och jag ska verkligen bara försöka göra det jag vill göra. Livet är för kort för att göra saker som inte är roligt och som man inte mår bra över. Bara man vill så kan man!


Och året kan inte börja bättre, jag ska få lära mig något nytt och få prova på och flytta ett tag alldeles själv, pirrigt ja, men oxå spännande. Kommer sakna alla så jävla mycket!


Men alla är tvingad att komma ner och hälsa på och sitta modell   



Bilderna är från nyårsafton då jag fick sitta och titta på hockey(!!!) blir väl så när man har en hockeykille antar jag.. =)  Så jag festade till det på Licor 43 och cheeseballs medans haha så jag klarade mig bra ändå. Sen var det en galen kväll ute på stan..


Jag är iaf. glad över att 2010 är här, god forts. allihopa! kram






Av malin - 4 januari 2010 18:19

Har lite tråkigt så det fick bli en lista för 2009!

 

 

1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut?
Jag var utomlands med R för första ggn

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Håller inte på med sånt

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2009?
ja, jag blev faster igen! =)
4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
nej
5. Vilka länder besökte du?
Norge och Frankrike
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
En bättre sommar skulle vara fint

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
18 sept då jag kom in på skolan
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag vågade ta steget och söka till skolan fast den låg i Sthlm.

9. Största misstaget?
Kan inte komma på nåt nu..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, men jag har aldrig varit så trött som detta år

11. Bästa köpet?
Systemkameran
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Renovering kanske..och kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
December var en riktig bra månad, många bra saker hände
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
LadyGaga-PokerFace
15. Var du gladare eller ledsnare 2009 jämfört med tidigare år? 
Det var ett helt ok år.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat och hittat på mer saker
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget
18. Hur tillbringade du julen 2009?
Med  familjen
19. Blev du kär under 2009?
Jag var hela året

20. Favorittidning?

VR och Glamour

21. Favoritprogram på TV?
Bones, Fringe, Christine, DH, CSI, CM & FlashForward. Tv nörd, jovisst..

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja
23. Bästa boken du läste 2009?
Harry Potter och halvblodsprinsen (enda boken jag läst i år)

24. Största musikaliska upptäckten?
ingen
25. Något du önskade dig och fick?
ja massor
26. Något du önskade dig men inte fick?
ja massor..
27. Årets bästa film?
Oj, svårt. Stig Larsson trioligin, Transformers 2 mm..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Renoverade, men firade med fika och utgång helgen efter
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Vunnit lite pengar? =)
30. Vad fick dig att må bra?
Min familj och hundarna



Hejdå 2009!


Av malin - 4 januari 2010 18:09

  



Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Milton dag. hihi =) Lillräven blir 2 år idag, helt otroligt vad tiden går fort! Men samtidigt så känns det som vi alltid har haft han.



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards