Malin Nordström

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av malin - 28 januari 2010 23:43

Yes, vi har vårat första modellkrav på måndag den 8 februari vecka 3. Det kommer ta ca en timme och det kanske börjar runt halv två-tiden. Så säg till om nån vill och kan, skulle vara toppen! Skönhetsteknik står på schemat så det blir en fin make. =)

Av malin - 28 januari 2010 21:49

Sådär nu är jag äntligen klar för idag, har inte hunnit skriva nåt förens nu. Och det blir lite snabbt nu för jag ska snart gå å titta på ett pogram.


Men idag fick vi iaf. repetera lite och sedan lade vi två nya skuggor, globskugga och lockskugga. Och jag tyckte det gick bra idag igen haha Blev lite stressad där på slutet men i överlag blev jag nöjd. Visst kunde lockskuggen varit lite mörkare och fransmarkeringen skulle jag behövt jobba in lite mer med. Men jag hann med allt iaf. =)


Och idag sminkade jag på en tjej som heter Linda, och jag tror hon är från Enköping..inte säker men nåt med köping iaf. =)



Före..

  


  


Och efter.



Av malin - 28 januari 2010 11:48

  



Shit det har kommit lite snö inatt, jobbigt för mig och min väska haha =) Men det ska väl gå bra, måste gå lite tidigare bara. Så nu måste jag läsa igenom om vad vi ska göra idag, sen måste jag byta om oc bege mig ut i snön.


Denna pärm fick vi första dagen och i den finns det schema, lite regler, lista på vad man behöver göra för att klara kursen och ett kompendium där det står vad vi ska göra på alla lektioner. Så nu läsa, sen hörs vi efter skolan, tjao!



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards