Malin Nordström

Alla inlägg under januari 2010

Av malin - 17 januari 2010 12:47

  


Nu blir det Birsta med mamma igen.. =) Ses senare! Kram



Av malin - 16 januari 2010 21:47

  



Jag har gjort ett till litet fynd, en glittrig liten väska från Kappahl. Tror jag gav runt en 50-lapp för den, inte illa!



Av malin - 15 januari 2010 22:32

  



Då var fredagen snart slut, har haft en jätte trevlig kväll med Janina. Vi har gått på långpromenad ute i kylan, burr. Tur att vi fick fika hos mamma din så jag orkade gå hem igen..hehe =) Sen har vi tittat på Let´s dance, vilka människor..oj, oj..


Nä nu tror jag att jag ger upp för ikväll, vi hörs imorn med lite bilder istället, det blir roligare så. Godnatt!



Av malin - 15 januari 2010 14:43

  


  



WOOW!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja vad ska man säga..jo att den var hur jävla bra som helst! Världens bästa film! =) Det var inte en enda grej som jag tyckte va dålig, och det blev aldrig långtråkigt fast den är 2h 40min. Det enda minus var att jag blev pissnödig när det var 1½ timme kvar...hehe


Ett måste att se den! Jag kommer se denna film många många ggr!!  =)



Av malin - 14 januari 2010 17:59

    



Nu har jag bokat biljetter till Avatar! woohoo! Äntligen ska vi få se den, det blir jag, R och bror C. Det blir en bra kväll!


Ser ni hur Missy poserar?? hehe lillgumman! =)





Av malin - 14 januari 2010 17:26

    



Gjorde en jättegod paj för några dagar sen med broccoli, salami och fetaost och äggstanning. Så lätt att göra och det blir så  gott.


Pratade med Janina idag och hon tyckte att jag skulle börja lägga ut recept på bloggen när jag lagar ihop nåt gott och enkelt. Så hon kan få tips och börja laga mat nån gång, nu får det vara slut på alla mackor! hehe =)



Av malin - 13 januari 2010 22:45

  


Hittade ett halsband på Lindex för en 50-lapp..inte illa!   

Av malin - 13 januari 2010 20:55

    



        


Detta var i måndags när vi var och käkade på Allstar som förövrigt var mycket gott. Lite roligt att det var Erik som serverade och Johan som stod i köket, två gamla klasskompisar. =) Så dem fick godkänt..hehe


Koftan kommer iaf. från Kappahl och var på rea. Är jättenöjd med den, jag är dålig på att köpa koftor, det blir aldrig av. Men när det är rea så kan jag slå till. =) Sedan åkte rosringen från Lotta Djossou och klocka från DKNY på.




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards