Malin Nordström

Alla inlägg under januari 2010

Av malin - 13 januari 2010 14:10

  


Yes, Johanna gissade rätt..hehe =) Nu har jag äntligen köpt en minidator =) Den kommer bli perfekt!




Av malin - 13 januari 2010 13:31

  


Grattis Acka som blivit mamma! Och Janina som har blivit moster. =)




Av malin - 12 januari 2010 23:33

  



Gissa vad jag köpte idag då!? =)



Av malin - 11 januari 2010 18:14

  

allstar


Ikväll eller rättare sagt om en timme så ska vi käka på Allstar. Har inte hunnit käka där sen dem gjorde om. Så det ska bli spännande och förhoppningsvis gott! Jag är hungrig! Vi ska ska käka med brorsorna och Sara så det ska bli trevligt var så länge sen vi var ut och käkade nu!


Så det är väl dax att svida om från mjukbyxorna =)

Av malin - 11 januari 2010 17:53

  




Yes, nu har jag bokat och betalt våra tågbiljetter ner till Sthlm den 22 januari och en till biljett för R så han kan åka hem den 24.


Det börjar kännas nu, det börjar bli verkligt. Måste börja packa lite smått, kommer bli många väskor..hehe Känns svårt att packa för 3 månader, men jag har iaf. börjat på en packlista.. =) Alltid något!



Av malin - 11 januari 2010 17:15

  



Sämsta filmen hittills! Usch vad jag blev besviken på denna film! Jag har gillat alla andra 5 filmerna, men det var inte en enda sak som stämde i filmen. Jag förstår om dem inte tar med allt från boken då den är lång, men jag gillar inte när dem hittar på en massa saker i filmen som inte ens händer i boken!! Va!? Då är det väl bättre att ta med fler saker från boken! Det var inte n enda sak som stämde med boken, dem hade gjort om allt..


Nä, jag förstår inte varför dem gör denna film på ett helt annat sätt när dem andra filmerna var bra. Nä usch, vad dåligt! Det värsta är att dem hade kunnat göra filmen såå bra!



Av malin - 11 januari 2010 11:35

  


Ja då var det måndag igen, och idag ska jag iväg på Ams en sväng, sen måste jag på apoteket oxå. Försöker fixa det mesta så jag inte har allt kvar sista veckan, känner mig duktig. =)





Av malin - 10 januari 2010 22:41


Vilken trevlig dag det har varit idag. =) Först var jag med mammsen på Birsta och shoppade lite, hittade massor av fina fynd. Sedan åkte jag och hämtade Hanna för sen skulle vi till Lotta på middag, tacos blev gott gott! =) Tack för en trevlig kväll!


Och nu sitter jag hemma och försöker boka tåg, men det går fan inge bra, blir galen! Måste ringa dit imorn och höra hur jag ska göra, har inte ork för detta nu!


Nä så nu ger jag upp för idag, men imorn blir det nog lite bilder så det blir lite roligare. =)


Godnight!

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards