Malin Nordström

Alla inlägg under november 2009

Av malin - 5 november 2009 12:55

    


Vid 07 imorse kom R in och sa att första snön har kommit, vill du titta?? Hm..jag var sugen men höll tummarna att den skulle va kvar sen när jag skulle upp. Och det var den! Mysigt med första snön, men tråkigt med blask som vi säkert kommer få snart..



Av malin - 5 november 2009 12:29

  


Igår såg vi G-FORCE och den var väl sådär. Kanske lite väl mycket ibland men karaktärerna är sköna och det är otroligt hur dem kan göra alla effekter. Men den var rolig och gillar man tecknat så ska man se den! Dem är ju för söta!



Av malin - 4 november 2009 20:10

    


Igår var jag hos mamma och målade lite. Har köpt 2 brickor för nån tjuga på Erikshjälpen som nu ska få bli vita. Men jag vill inte att dem bara ska vara vita utan jag har lite funderingar om att "pynta" dem lite. Vi får se vad det blir, först måste jag måla vitt två ggr till.


Sen fyndade mamma två ljusstakar som bättrades på i vitt och några små keramik krukor som jag tror vi ska ha med i en större julgrupp, får se.. Så lite pyssel har jag fått gjort nu iaf.





Av malin - 4 november 2009 17:55

    


Hallå, har varit ute på äventyr idag oxå, men med bror C denna gång. Idag har jag hunnit med:



* bytt till vinterdäck

 

* ätit en stor och god pizza

 

* letat hallmöbler

 

* köpt minneskort till kameran

 

* besökt 100 affärer och letet nån spindelmätgrej till bror

 

* hämtat Emmy på dagis




Och nu sitter jag mätt och belåten och gruvar mig för att gå en runda med hundarna. Ska försöka visa lite bilder sen på vad jag målade igår. Får se hur bildkvaliten är..



Av malin - 3 november 2009 17:11

      



Har nyss kommit till mamma och pappa. SOm ni ser så har jag orkat gjort mig iordning idag oxå, det ni! Jag och R har varit till Härnösand en sväng idag, han skulle på röntgen och jag ville på Dollarstore Glad Så vi kom hem med lite nödvändigheter.


Nu ska jag fika lite sen ska jag försöka tvinga mamma att pyssla med mig..



---------------------------------------------------------------------------------------------------


Jeans GT, blus VM, halsband Dyrberg&Kern



Av malin - 3 november 2009 11:29

    


Sist vi var i Matfors tog Milton en liten napp i leksakskorgen, mysigt. Glad



Av malin - 2 november 2009 21:10

  


Just nu sitter jag och tittar på CSI, äter vindruvor och bläddrar i Drömhem för tredje ggn. I detta nr fanns det mycket inspiration till advent och jul. Så nu har jag kommit på lite mer som jag kan pyssla med. Hjärtat håller på bli tokig på mig om allt prat om jul och pyssel, men jag kan inte rå för det. Glad



Av malin - 2 november 2009 21:04

    



Idag har jag gått omkring i jeans från VM och tröja från Monki.


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards