Malin Nordström

Alla inlägg under november 2009

Av malin - 8 november 2009 22:48

  



    

Emmy hjälper farfar (min pappa) att öppna paketen..



     


..mamma bjuder på god mat och efterrätt som vanligt!


  



          


Och en bild på alla som ville fira pappa Tommy. Tack för ännu en trevlig söndag, jag älskar dem! Hoppas du blev nöjd pappa!

 

 


Av malin - 8 november 2009 12:08

  


Fick sova till 11 idag skönt! Sitter och väntar idag igen, blir galen. Hungrig är jag oxå, skulle vara gott med panini till frukost. Nu måste jag slå in paket, det är ju Fars dag idag!



Av malin - 7 november 2009 14:14

    



Finns det nåt värre än att vänta?? Är så jobbigt, så jag blir galen. Och tiden går så sakta, men samtidigt känns det som att dagen snart är slut. Får ta en runda med hundarna så länge.



Av malin - 7 november 2009 13:33

    


Budade hem dessa papper (10 st) på Tradera här om dagen, 10:- + frakt fick jag ge för dem, mycket bra. Antigen blir det strutar av dem som ska fyllas med nåt eller nåt annat roligt. Förslag nån?



Av malin - 7 november 2009 13:28

 

Missy ville pussas..



 

..sen ville hon lipa till kameran..



  

..och till slut ville Milton va med å..



Av malin - 7 november 2009 00:16

    



Tror det är dags att sova nu, klockan börjar bli mycket. Har iaf. haft en bra dag idag, shoppat lite med mamma och myst med karln framför Idol. Rätt Idol åkte ut! Jag är inget för den dära smörrösten, det är inte så bra och inte manligt heller. Alla låtar låter likadant och bli mesigt på nåt sätt. Dock säger jag inte att han inte kan sjunga men dem andra är betydligt bättre (förutom Eddie ikväll..inte bra..)


Jaja, det blir ett godnight nu, se you tomorrow!




Av malin - 6 november 2009 13:58

  


Nu väntar mamma på mig utanför, så nu måste jag skynda mig. Hoppas på lite shopping idag. =) Later..



Av malin - 5 november 2009 20:10

    


Åh vad jag gruvar mig att gå ut med hundarna nu, det är så jobbigt väder, blåst och snö är ingen bra kombination. Och Missy har ju inge hår på magen så hon fryser på en gång. Så jag tror en tröja åker på henne nu. Milton bryr sig inte alls han vill bara gå och gå och gå..nosa, nosa, nosa..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards