Malin Nordström

Alla inlägg den 17 november 2009

Av malin - 17 november 2009 23:00

 


Philip och Sara kom förbi..


 


Emmy lagade mat till pappa Christian..


 


Ilja med faster Lotta..



Eric som har blivit stora killen!


   


Fröken Hanna ville oxå fira Eric..Glad


  


Klas och brorsan är redo att börja..



Idag har jag varit hos Lotta och passat massa ungar. Glad Brorsan var där för att fortsätta med sin tatuering som Lottas bror Klas fixar så fint! Glad Man blir ju lite sugen, vet lite små saker jag vill göra men vi får se..


Och ni ser väl vem som var fotografen..jag fastnade inte på en enda bild. Men nu blir det en sista runda med hundarna sen sängen, godnatt!



Av malin - 17 november 2009 12:09

  



Igår såg vi The Proposal med Sandra Bullock och Ryan Reynolds. Och jag gillade den, den var rolig, det fanns en söt hund med och ett lyckligt slut. Allt man kan begära..hehe Så jag rekomenderar den!


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards