Malin Nordström

Alla inlägg den 24 november 2009

Av malin - 24 november 2009 14:41

Aj, aj aj.. Har fått två blåsor i handen, störigt. Men nu är jag iaf. klar med golvet i hallen så nu finns det inge mer lim och skit på det.


Idag har bror C varit och spacklat hos oss, hann nog med hälften så det var snällt. Nu ska jag bara försöka muta han med nåt så han kan komma på torsdag och göra resten.. Glad Du får varma mackor och dricka..Glad


Skulle vara så skönt om man kunde bli klar med allt underarbete denna vecka så man kan börja göra fint med golv och tapeter nästa vecka, åhh vill vill vill!



Av malin - 24 november 2009 00:32

          

Saknar snön som lyste upp lite..



Har nyss sett en till Harry Potter film, tror vi såg den fjärde nu. Så nu är man trött och måste hoppa ner i sängen. Vi lämnade hundarna i Matfors, så det är lungt och skönt nu. Känns konstigt bara då det var så längesen dem sov borta.


Men imorn åker jag och hämtar dem och jag tänkte försöka hinna med och göra en krans till våran dörr oxå. Men först lite spackling med brorsan. Så det blir till att ställa väckarklockan idag, usch!


Godnatt!





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards