Malin Nordström

Alla inlägg den 18 november 2009

Av malin - 18 november 2009 22:59

Hello..ursäkta för dålig uppdatering men jag har inte riktigt haft tid. Vi måste bli klar med renoveringen nån gång och vi har inte ens rivit klart allt än så vi har mycket kvar att fixa! Så att sitta vid datorn har jag inte tid med. Men idag har vi rivit klart all jäkla tapet så nu finns det inge mer gammal tapet att riva i denna lägenhet! Sweet!


Så imorn ska jag åka och köpa spackel och sen ska vi riva lite mer golv, sen blir det till att köra iväg det på blåbärs nån dag. Sedan är allt det gamla borta och vi kan börja sätta in nytt golv och tapeter, längtar!!! Glad


Så idag måste jag komma i säng tidigare!

Av malin - 18 november 2009 02:23

  


  


Ja, det gick inte så bra det där med att gå och lägga sig.. Klockan är halv tre på natten och hundarna är dem enda med vett i huvve nu. Har bäddat in Milton i en sjal och det ser allt för mysigt ut. SÅ nu ska jag oxå gå och lägga mig, det här går inte! Ses imorn!



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards