Malin Nordström

Alla inlägg den 2 november 2009

Av malin - 2 november 2009 21:10

  


Just nu sitter jag och tittar på CSI, äter vindruvor och bläddrar i Drömhem för tredje ggn. I detta nr fanns det mycket inspiration till advent och jul. Så nu har jag kommit på lite mer som jag kan pyssla med. Hjärtat håller på bli tokig på mig om allt prat om jul och pyssel, men jag kan inte rå för det. Glad



Av malin - 2 november 2009 21:04

    



Idag har jag gått omkring i jeans från VM och tröja från Monki.


WOW

Av malin - 2 november 2009 15:52

  


Jag har tom. orkat gjort mig iordning för att vitsas ute, wow! Nu måste jag sticka iväg på ett ärende, later..



Av malin - 2 november 2009 13:23

  


Igår började jag lite smått med höst/jul pyssel. Tog några äpplen, apelsiner och citron och skar tunna skivor som nu ska få ligga och torka i några dagar. Äppelskivorna penslades med citron så dem inte ska bli bruna.


Sedan hade jag tänkt använda dem till lite av varje, bla. julgrupper och kanske till en krans på dörren. Vi får se vad som hittas på.



Av malin - 2 november 2009 11:52

    



Igår var en bra dag och tur var väl det. Åkte till Matfors och firade att mamma hade fyllt år och dem bjöd som vanligt på god mat. Förrätt tomat och getost och till varmrätten blev det en stor gryta med allt! Mycket gott måste jag säga. Så mamma om du läser detta, tack för den goda maten och en trevlig kväll!




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards