Malin Nordström

Alla inlägg under november 2009

Av malin - 17 november 2009 12:09

  



Igår såg vi The Proposal med Sandra Bullock och Ryan Reynolds. Och jag gillade den, den var rolig, det fanns en söt hund med och ett lyckligt slut. Allt man kan begära..hehe Så jag rekomenderar den!


Av malin - 16 november 2009 22:18

  


Hann ju tyvärr inte säga grattis till lillkillen själv igår då jag kom mitt i bad och tupplur, men jag ska dit imorn igen så då ska jag nog hinna med det. Glad


Han fick iaf. vanligt lego från mig och jag hittade denna bild hos Lotta och det verkar som att det gick hem, härligt!



Av malin - 16 november 2009 22:07

    


Har haft ett litet uppehåll i helgen. Men jag har inte latat mig för det, nej nej! Vi har bilat bort golvet i hallen + rivit en massa tapet som sitter som berget! (har fort. hälften kvar..) Sen har jag hunnit varit på 2-års kalas och hälsat på mor&far i Matfors. En bra helg helt enkelt!



Men nu tänkte jag göra lite varm choklad..mm..gott!




Av malin - 14 november 2009 00:20

  


Skjorta och leggins GT, stövlar Scorett, klocka Guess.


Av malin - 14 november 2009 00:08

        


Ikväll har jag varit och sett Takida med Sara på sporthallen. Trodde först det var nåt disco där samtidigt då det var så mycket yngre och dem sålde chips och dricka..men dem skulle på Takida oxå hehe Glad Men det var roligt att göra nåt för en gångs skull! Sitter ju bara hemma här i lägan annars..


Men det var trevligt förutom att mitt knä gjorde ont som fan, hoppas att du Sara oxå hade trevligt! Glad




Av malin - 13 november 2009 14:52

    


Idag har jag hunnit med:


* träna


* lunchat med pappsen


* varit smakråd till pappa och skor


* gått på Birsta City med bror C & Sara


* shoppat träningsbyxor, deo och vattenflaska



Av malin - 12 november 2009 22:10

  


Yes, jag orkade träna idag, äntligen! Var minst en månad sen sist så nu är det bara att köra på igen. Ska inte tappa lusten och orken denna gång.



Av malin - 12 november 2009 13:44

  


En stor favorit till frukost är vaniljyoughurt med blåbär, solroskärnor och lite honung, så gott och enkelt att sno ihop!



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards