Malin Nordström

Alla inlägg under november 2009

Av malin - 12 november 2009 12:31

  


    


Leta fram nåt som du kan göra en stomme av, granris och lingonris.

 

  


      


Ta spoltråd och bind ihop små buketter, ju mindre och fler buketter, ju tätare blir bli kransen och mindre spretig. Man kan även blanda granris och lingonris i buketterna.


  


  


      


Lite silvertråd gör att det gnistrar fint, (dock syns det inte så bra på bild.)


  


  


      


I denna krans blev det torkad apelsin och äpple som jag lätt fäste med spoltråd.


  


    


In action!


  


Leta fram sidenband och knyt en rosett.


  


    


Tadaa färdigt! Ja såhär blev den och mamma fick den så hon kan ha den på dörren ute. Nästa gång ska jag göra en till mig själv och den kommer gå i vitt. Och den kommer även va mycket tätare. (Hade lite bråttom denna gång..)

 

 

Är nöjd för att vara första ggn iaf. Får se om jag hinner gör en till i helgen, nu vill ju jag oxå ha en på dörren! Glad



Av malin - 11 november 2009 21:52


Nu under kvällen har jag fått mitt pysselbehov tillfredställt! Har målat brickorna 2 gånger så nu räcker det, blev 3 ggr som allt. Och sen har jag hjälpt mamma att måla några tavelramar.


Sen har jag även gjort mitt första riktiga julpyssel ikväll, ni får se sen när jag kommer hem och kan lägga in bilderna. Blev riktigt nöjd för att vara första ggn jag försöker mig på detta.


Annars har jag bara ätit god mat, pepparkakor och tagit en tur i skogen som uppskattades väldigt mycket av hundarna, dock var dem inte så vacker efter turen då det var väldigt lerigt överallt...






Men jag ska väl ta och dra mig hemöver nu, se you later..



Av malin - 11 november 2009 11:33

  


Nya jobbiga måsten idag..buhu..




Av malin - 10 november 2009 23:38

  


Nya tag imorn!



Av malin - 10 november 2009 17:32

  



Det gick fort ner och Emmy älskade det! Lite krångligt att gå upp bara men det gick bra sen när hon fatta hur man skulle göra.  Glad


Bild lånad från Sara



Av malin - 10 november 2009 12:30

    


Nu ska jag iväg på ett ställe, värsta stället någonsin typ.. Tummen ner!



Av malin - 9 november 2009 23:02

  



Nu ger jag upp för idag. Har hunnit riva 4 garderober (läs R) och kört iväg dem, ätit mannagrynsgröt till middag och fått bästa kommentaren. Glad Så vi hörs imorn! Godnight!



Av malin - 9 november 2009 15:41

    


Idag följde jag med Sara och Emmy på Drakborgen, skönt att det var lite folk så Emmy kunde leka mer. Hann även med lite glass, gott.



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards