Malin Nordström

Alla inlägg under maj 2008

Av malin - 11 maj 2008 09:54



Söndag..jag det är söndag nu igen..fy gillar verkligen inte dem när även måste jobba..värst var det förut när man var ensam oxå, då gillar man inte söndagar.ö.hehe


Lilla milton är i matfors hos snälla mammi unt pappi..dem är snäll dem som har mille lite då å då. Och alla andra för den delen å, som min lilla solstråle janina..hehe =) Slutar 666 idag å då bär det av till foodstream för kanske lite food..haha..eller där var man väl lite dålig....?? =) och hämting av milton då..



Tänkte bjuda på en bild på lillrackaren..

 ...visst är han fin??? =)





..................................................
...........................


Återkommer mina sköna läsare..

...vilket bra humör jag verkar vara på..hum...aa..


..................................................
.................................



Av malin - 10 maj 2008 20:41



Är hos C å S nu, har ätit jättemycke maaat! gott! =)

 Har även passat på å lägga upp lite bilder..woohoo! Äntligen.. Så nu kommer det lite från bowlingen förra fredagen med Micke å Emelie.



Cola och bowling skor ett måste



























Robert som även vann!

 



Emelie i sin fina klänning

 och jag ser ju lagomt sur ut..=/































...snygg stil micko =)

 




Sådär..det kommer mera..=) nån gång..




Nu blit det film eller TP...



Av malin - 9 maj 2008 23:03



..nu har jag jobbat i stan i 2 dagar, var riktigt roligt, komma tillbaka där jag först började min karriär..hehe =) Skönt att man bara kan gå ner till jobbet, om jag alltid jobbade i stan skulle mina bensinkostnader vara lika med 0, de vore nåt de! Men imorn  är jag tillbaka i birsta 12-18 å sön 10-18, trevligt =)


Idag har jag varit och tittat på C & S nya lägenhet, den var fin, förutom att alla tapeter låg på golvet =P Nämen där kommer ni trivas! Roligt för er att ni hittade ett nytt hem till slut. Syns imorn bror, S & E. =)


Måste verkligen ta å fixa med kameran nu, så tråkigt att jag inte kan lägga upp bilder. Hittade lite fynd idag, 3 tröjor + en t-shirt till R, nice. 200:- för allt!



Nu blir det sängen för oss tre..godnatt!



Av malin - 7 maj 2008 22:35


 .................................................
.....................................

Nyss varit å lämnat Milton hos R mamma, snällt av henne å va vakt imorn..

 .................................................
.....................................



RESTERANDE AV MIN VECKA..


Torsdag: Jobba inne i stan 10-17, sedan på 9-års kalas.


Fredag: Jobba inne i stan 10-?, sedan hem å göra vadå?


Lördag: Jobba i birsta 12-18, sedan till C, S & E för middag och film, trevligt!


Söndag: Jobba 10-18 ensam..=(, sedan hem och sova tror jag..=)


Rolig vecka..nja, inte så fullt...var egentligen ledig på fredag, men nu får jag jobba 2 veckor i sträck..är egentligen van vid sånt, men det var så länge sen nu så jag har kommit av mig lite...men det går nog bra.


Hörs imorn. natti



Av malin - 7 maj 2008 12:29



 Börjar snart att jobba, men idag känner jag verkligen inte för det.. Är så himla trött på ögonen och kroppen så jag vet inte vad.. Men man kan ju inte bara ta ledigt sådär..fast man känner att man behöver det ibland..



Va nyss ute med Milton å jag tror fan det tog 10 min att få in han, han är omöjlig nu ibland.. Nu ligger han å tuggar på nåt han fick av R. Han måste verkligen ha nåt å tugga på hela tiden den rackaren!



Fick ett mms av micke nu..trodde det skulle va på hojjen eller nåt, nä då var det på en jättestor spindel, roligt micke! Han vet att jag är jätterädd för dem där!



Shit nu måste jag skynda mig! Det var mysigt att du kunde komma hem på lunchen iaf. R. =)


hejdå!



Av malin - 6 maj 2008 22:41



Snart är det läggdags me R och Milton men först tänkte jag berätta om  min dag.. =) Jobbade in lunchen så jag kunde gå halv fem..fast mamma va lite sen..men det gör inget.. =) Sedan var det var bara i väg å shoppa..fast vi hann med å äta lite mat först, kebab för mig å sallad för mammsen, gott va de! Mamma skulle ha: resväska, jacka, kofta, tunika och vi hittade faktiskt allt! =) kofta & tunika på hm, jacka på vero moda, resväska på wedins, det ända jag fick med mig hem var ipren å tvål..haha =) roligt!

Men det gjorde inget för när jag kom hem fick jag världens bästa överraskning!! =) hihi fick en blombukett (jäätteefiin!) åsså fick jag ett presentkort på gina tricot på 500! hur snäll är han inte!! skämmer ju bort mig! han vet hur han ska muntra upp mig, love you! puss


godnatt!



Av malin - 6 maj 2008 09:57



igår var en lååång dag..hua!


Idag slutar jag kl 5 sedan ska mamma komma hit till birsta, ska hjälpa henne å hitta nån jacka och nån bikini för hon och moster åker till kreta i slutet av månaden, lyx! Jag vill oxå! =) Men det är roligt för dem att dem äntligen kommer iväg på denna resa! Så jag får se om jag oxå hittar nå fynd.. har redan handlat massa till balkongen (filtar, dynor, mattor-allt i blått & vitt) Tänkte försöka göra det mysigt där ute nu så man kan sitta å äta frukost eller nåt..haha =)


Nu är milton hemma alone..=( fast han var lugn idag när lämnade han, men det är jobbigt nu när han börjar skälla å så..snyft..


(nu funkar det inte att föra över bilderna med kabeln till datorn iaf.!!)



ahhh..



Av malin - 5 maj 2008 09:49



Tack Emmy för kommentaren! =)


Blev ju som sagt en utgång i lördags ändå..så därför var jag aldeles för trött å lat för att skriva ett inlägg igår.. Vi åkte till matfors å käkade lite sen var R ( å christian tror jag) så snäll å bytte till sommardäck på bilen min.. =) tack!


Ikväll blir jobb till 20 sedan ska jag bara hem å äta och sova, ska bli så skönt! =)


malin

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards