Malin Nordström

Alla inlägg den 22 maj 2008

Av malin - 22 maj 2008 21:54



.

.

.


Idag har jag pantat burkar, och då menar jag inte bara kanske 3 påsar eller nåt, snarare 33.. Blev över 300:- !!! så då förstår ni vad mycke flaskor det måste varit!

Och varför tycker man det är pinsamt och panta??


Det är inget konstigt med att panta, det är bra för miljön. Och praktiskt taget alla pantar, men ändå tycker man att det är jobbigt att gå till ica och ställa sig där och plocka upp burk efter burk. Man försöker skynda sig men maskinen är så seg, så man får stå där trampandes och hoppas att ingen man känner kommer.

Men man behöver inte samla på sig 33 påsar innan man kommer iväg till ica, eller vad säger du brorsan? =)




.

.

.



Av malin - 22 maj 2008 13:07


.

.

.


Nu är jag i matfors å ska skjutsa mamma til tåget, för ida gåker hon till Kreta!! lYckans ost! Så nu måste jag hurra mig..


Hörs later!


Tjo!


.

.

.



Just jag hittade massa gamla kort här på mammas å pappas dator men hann inte ladda upp dem, så jag måste hit å göra det nån dag..hehe så roligt.eller kanske inte.. =/


.

.

.




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards