Malin Nordström

Alla inlägg den 3 maj 2008

Av malin - 3 maj 2008 11:50



..blir nog matfors för mig..vet inte men jag blev helt plötsligt på lite sämre humör..kanske för att jag inte vet va jag ska göra.. aja, jag åker väl till matfors å får lite gjort då..

Vet inte riktigt va jag vill göra ikväll heller..hm..skulle va roligt å gå ut en sväng, speciellt om lotta ska ut..hehe =) det var ju aslänge sen! hihi men samtidigt är det mysigt å va me R å...åsså ha jag ledig helg kanske ska passa medans jag är ledig, jobbar hela nästa helg...å då blir det en riktig myshelg..=) jaja, vi får se hur denna veliga dag slutar, ska bli intressant.


R sa att jag kunde laga middag tills han kom hem från jobbet, men jag tror jag kanske åker å handlar nåt istället..hehe har bara korv hemma å de åt vi igår.. Skulle va gott med Max.. =)


majlin



Av malin - 3 maj 2008 10:49



Sitter å myser med milton i soffan nu. R är å jobbar å jag är ledig. Vet inte riktigt vad jag ska göra..antingen..


* hitta nån som kan ha milton ett tag, så jag kan åka å handla lite saker..skulle va ganska trevligt å kunna handla mitt på dan i lugn å ro ( å inte springa runt som en tok på lunchen)


...eller...


* åka till matfors å kanske.. tvätta bilen , byta däck , sola lite.. ja lite av varje, åsså få milton springa av sig lite..


...svårt det blev..


Återkommer om hur det blir..eller så blir det inte ett skit..suck.



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards