Malin Nordström

Alla inlägg den 2 maj 2008

Av malin - 2 maj 2008 18:20



....japp, nu sker det, jag har lite bilder åt er..=)

Det är på Lottas Eric, sötnosen, var ett tag sen dem var här, men har inte kunnat ladda upp dem förens nu, bättre sent än aldrig. =)





inte så glad för tillfället..hehe =)




glad igen.. =)



 åsså ville milton va med på ett hörn oxå..




nu ska jag å R äta lite mat, sedan blir det bowling med micke å emelie, trevligt! Fast jag kommer förlora och segerplatsen kommer nog stå mellan R å m... mska alltid hålla på å skruva dem.. Jag vill mest dricka cola å äta nå got..haha =)


...later..




Av malin - 2 maj 2008 09:53



Kunde inte skriva igår för datorn krånglade..de är min ursäkt..



Det var trevligt hos mamma å pappa igår som vanligt, och det var C som stod för maten (grillat med potatiasgratäng mmm..) Tack så mycket! Sedan hade mamma bakat vit kladdkaka med hallon, så gott!! =)

Träffa Lotta en sväng igår å, köpte lite mjölk ihop på Willys..=) Kom på att jag har bilder på Eric på datorn så dem ska jag lägga upp när jag kommer hem från jobbet. Och jag glömde att ta med kabeln mellan kamera å dator när jag var i matfors, så mama eller pappa får ta med den idag så det kan bli fler bilder till er..=)


Ikväll blir tvättning..


Hoppas det gick bra för mamma å pappa att sova med Milton igår..=)


malin



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards