Malin Nordström

Alla inlägg den 30 maj 2008

Av malin - 30 maj 2008 23:58


.

.

.


Ligger i soffan och slötittar på tv, R och Milton ligger utslagna på soffan och sover. Jag tog en nap tidigare ikväll så jag är ganska pigg.


Imorn ska vi åka till matfors, tror det är vattjoms marknad.. va länge sen man var på de. När man var liten sprang man alltid där och köpte massa godis och smög efter pojkar..hehe =) Kanske kan hitta nåt å köpa..=)


Sedan blir det lite jobb för mig, servera. Va aslänge sen, känns som jag tappat mina serverings muskler. Men det går nog bra, tror det bara blir 5 timmar.


Nu ska jag nog väcka grabbarna för sängen.

 Godnatt!!



..................................................
........................................

..................................................
.......................................

Även att jag vill göra om mitt sovrum nu lite, byta ut en tapet..

Hoppas jag får göra de snart.. =)

..................................................
......................................

..................................................
......................................




.

.

.



Av malin - 30 maj 2008 09:58



.

.

.


Nu är mamma hemma, (och resten av familjen) Skönt som tusan!

Igår var ju som sagt jag och R barnvakt, och det gick bara bra, hon var glad hela tiden. Fast hon var inte vaken så länge men ändå. Och jag fick henne att somna fast hon inte riktigt var trött, och gallskrek när man lade ner henne i sängen. Men efter lite kliande på ryggen hennes och lite nynnande på en melodi jag kom på så somnade hon, sedan la jag henna sin säng och där sov hon hela tiden..



Nu är det fredag, och jag slutar fem..och sool är det ute..

Undra om jag hinner träffa dig J



malin



.

.

.



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards