Malin Nordström

Alla inlägg den 26 maj 2008

Av malin - 26 maj 2008 10:00




.

.

.


Vi har ett litet problem..

Milton äter inte!!! Ahh Han som är matvrak nr 1! Han som kan äta sten fast han har nyss ätit, som äter upp en skål sallad, som älskar vindruvor, ja han som ALLTID kan äta. Nä men nu helt plötsligt så äter han inte alls sin mat. Han kan äta lite om man matar han, men han äter inte upp allt, och jag menar det är ju inte mycket mat vi pratar om.. Men hundgodis kan han äta, men godis kan man alltid äta.. Ja inte vet jag vad problemet är, men han verkar lite väl trött oxå, han har sovit nu konstant typ sen lördag kväll.. Kanske åkt på ett virus.. Hoppas han blir bättre idag..



Lotta: Jag vet att jag ska lägga upp fler..hehe Men det var jätte många bilder som va felande, men jag ska försöka nästa gång jag ska dit, vilket blir senare i veckan, så håll ut. =)




Kram malin



.

.

.


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards