Malin Nordström

Alla inlägg under maj 2008

Av malin - 16 maj 2008 17:17



.

.

.


Då var man hemma, roligt å komma hem när Milton står i dörren å skuttar. =)



Va nu då? R var inte hemma, å jag är hungrig å vill äta nu. Har fått nya Veckro Revyn oxå, kanske ska ta å bläddra igenom den. Tror jag har fått den hemskickad i fem år nu! 5år! Five år!! Börjar känna mig lite gammal nu. Men tråkigt att den blivit lite sämre nu på slutet, fast jag gillar den på nåt sett endå.. Kom på att jag inte ens har läst förra nummret heller..men Milton blev lite galen, så nu har jag inte nån framsida längre..tok!

Nu ligger han å solar genom fönstret..=)



Återkommer när min mage är nöjd!


/m


.

.

.



Av malin - 16 maj 2008 09:51


.

.

.


Fredag


* Idag leker Janne & Milton, thank you darling!


* R sliter som vanligt


* Jag jobbar Ö-17 Första dagen jag inte stänger på en vecka..


* Maten är klar när jag kommer hem.. Gjorde skitgod tacopaj igår, och det blev över till idag, längtar. =)


* Tror det blir tvättning om det finns nån tid ikväll


* fredag, fredag, fredag...



.

.

.


Av malin - 15 maj 2008 22:58


.

.

.


Äntligen home!


Nu blir det sängen för mig, tänkte bara visa en sne bild på Emmy..hehe =)

Är alldeles för lat för att rotera om den.

Sötnos!





Imorn, äntligen fredag!



Kram/malin


.

.

.


Av malin - 15 maj 2008 09:58



.

.

.


Idag känner jag fet..roligt..jaja, vet att jag inte är det, men kan ändå känna sig så ibland..


Längtar tills söndag då jag är leedig!! På lördag har jag jobbat 13 dagar i rad.. Så på söndag är jag ledig, sedan jobbar man 3 dagar till så får man va ledig 2 dagar woohoo!



Bjuder på en bild idag oxå..

..det är Micke på sin fina hojjjjj!





Av malin - 14 maj 2008 21:56



.

.

.


Jaha, då var det natt snart igen..har hunnit äta iaf, rasta Milton, bäddat rent (de bästa som finns), diskat, plockat lite skräp. Så jag är ganska nöjd..måste verkligen bli bättre på att hålla efter..


Nu tror jag det blir "Guldkompassen" i sovrummet, så man kan somna till den, härligt.. =)



Imorn blir jobb till 17 sedan kl 20-22 är det tjejkväll på MQ (vi ska va där och visa lite grejs) Så alla som kan, medlem eller ej, välkommen, det bjuds på snittar & bubbel! =)


Imorn ska jag försöka lägga in lite bilder på datorn, håll tummarna..


Nu blev jag sugen på vitchoklad....och jag har huvudvärk så jag är nog värd det..fattas bara jordgubbar..


 















Miss you babe!


.



Nu blir sängen med min R och mille


.

.

.


Av malin - 13 maj 2008 14:25



Har glömt å berätta att milton har gjort illa sig, nåt med ledbandet, så nu haltar han, stackarn. Så nu äter han sin första (och förhoppningsvis sin sista) medecin. =)


Så nu ska jag åka på jobbet.. 15-20 blev kväll igen..

...nä sen har jag inte så mycket mer att säga..


.

.

.

Milton i Matfors






.

.

.

.

.


Av malin - 12 maj 2008 22:57



Idag på jobbet kom R in...


....och jag fick...


...3 jättefina röda rosor... =)




LOVELY

Natti


Av malin - 12 maj 2008 09:58



Känner att jag behöver nåt..vet inte vad..






...en bild på Emmy blir man alltid glad av iaf...



.


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards