Malin Nordström

Alla inlägg under april 2008

Av malin - 24 april 2008 10:39



fint väder ute, och jag är ledig, det är härligt de!



Ska göra mig i ordning för att åka till matfors till christian å emmy, även milton fick sova över där igår, med mamma å pappa..hehe =)

Tror vi ska ta en promenad när jag kommer dit, kanske äta en glass eller nåt, det är ju verkligen väder för det.

Hoppas bara att R kommer hem snart så jag hinner säga hej då till han, skönt för han att kunna äta lunch hemma ibland, spara lite kosing.



Vill åka nu, så jag får träffa milton..hehe det är så roligt å träffa han när man inte sett han på ett tag för han blir så glad, hoppar och blir helt tokig. =)


Han fick för sig att det var skönt att ligga på min rygg..



Nu ska jag göra mig klar, tjao!



Av malin - 23 april 2008 10:18



onsdag..


* börjar 12 idag

* stänger ikväll

* måste duscha

* gå ut med milton innan jag åker till jobbet

 * köpa mjölk så jag kan äta kräm å mjölk till lunch på jobbet..

* inventera på jobbet

* tycka det är tråkigt att det är så fint väder ute och jag inte få va där


torsdag..


* LEDIG!!!


fredag...


* jobbar öppning till 15

* 15 tid hos frissan =) vet inte säkert vad det blir..


lördag...


* jobbar hela dagen..

 * utgång


söndag..


* LEDIG




Nu: duschen..


puss




Av malin - 22 april 2008 17:27



Idag har det inte hänt nåt...tråkigt va, vet inte vad jag ska kunna berätta för er.. Ska till C & S sen å va med Emmy lite, för dem ska städa, för imorn kommer deras köpare (dem har ju sålt lägenheten nu). Så det blir väl bara till att laga lite mat nu, sen åka ner till dem. Tanka lite bil måste jag göra, för det lyser som bara den! Boring!


Solsken å åter solsken!!


Till mig själv: Malin du måste skärpa dig, lägg in bilder nån gång!!..eller hur?? visst har jag blivit dålig, måste ta tag i det här nu!! =)


Kanske kan lägga in nån hos brorsan, dem har massor..hehe


solhatten på och smygkika genom brillor, våren är äntligen kommen!


bye



Av malin - 21 april 2008 09:55



Idag har jag tid för cellprovstagning som alla andra 23-åringar..

 Bara hoppas på det bästa, synd bara att det ska ta så lång tid innan man får reda på provsvaren. Så ni får väl höra senare vad roligt jag tyckte det va! =)


Ledig va jag hela helgen, och det var en bra helg. Mycket god mat och fint väder. Milton är hur förkyld som helst, går och nyser stup i kvarten. Fast jag sak väl erkänna, jag var inte ute i solen nånting nästan..hihi Jag låg bara i soffan och latade, so sweet!


tjosan


Av malin - 19 april 2008 16:04



Fortfarande nice väder, och vi ska till matfors och....tadaaa grilla! =) Första grillningen för i år!! Ska bli så gott!


Möblerna blev iaf jätte bra, ska knäppa kort på dem när jag stält dem till rätta så ska ni få se, lite dyrt kanske de va men det är det väl värt.. =)

Så nu är det bara en ny tv vi behöver, så det blir ju lite pengar å..pengar hela tiden!!  Nu ska jag ut å rasta milton sen åker vi..


Återkommer nog senare, för jag tror inte det blir nå jävlar i namma idag..


Bye!



Av malin - 19 april 2008 12:41



nu har möblerna kommit! =) fast alla som även läser saras blogg vet det redan..hehe =) så nu måste jag sticka iväg för att hämta dem, ska bli skit roligt å se hur det blir med dem, hoppas det blir kanoon!! =)


puss, och hörni det är fint väder idag!!

Av malin - 18 april 2008 10:14



SOLSKEN


Jobba, lite idag, sedan åker vi nog till matfors och hälsar på, jag tänkte försöka att hinna med och sola när jag ändå är där, skönt. Sedan måste vi hämta milton innan oxå, han har varit hos R kompis å nu saknar jag han..=) Han ska med till matfors oxå så han får springa av sig på gräsmattan. Sen är jag ledig i helgen! woho!


Å imorn då jävlar janne!


..................................................
........................................

Just ja, jag får inte tillbaka min mobil, dem tyckte väl kanske att det inte var värt att laga den 3 ggr.. Men det gör inget, jag vill ändå ha en ny, men den kommer inte förens v. 22 tärt!

..................................................
..........................................

Även att möblerna inte har kommit, dem sa v. 15 men nu är v. 16 snart över..buhu!

..................................................
..........................................


Se you later!



Av malin - 17 april 2008 09:25



Åhhh, nice väder!! Känner sommarvärmen strömma in i min kropp, och jag blir alldeles till mig! =) snälla värme, stanna kvar!


Synd att jag är inomhus tills kl. 5 idag..

Nu drar jag iväg, hej då!

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards