Malin Nordström

Alla inlägg den 5 april 2008

Av malin - 5 april 2008 20:35



Janne, du & jag måste ju va dem mest "vet inte hur vi ska göra" tjejerna.. hahaha =) blev ingen ingen utgång, om du inte smyger ner senare ikväll hehe men vi får tänka att vi kommer må prima imorn, och att nästa gång ska  vi vara i tid för en gång skull! Så är det bara! Om 2 helger då gäller det, då är vi lediga båda två, och det måste vi ta vara på, händer inte ofta för oss nu för tiden! Love!


Jag känner rosslet sakta smyger sig fram, känns som jag är dödstörstig hela tiden, drömmer att jag har 7-8 halstabletter att suga på, men tyvärr inte har. Känner mig som en gammal gubbe som rökt nästan hela hans liv och druckit whisky mer än hela hans liv..fan kan nån ge mig en halstablett??




Av malin - 5 april 2008 16:27



Sitter hos mor & far nu och väntar på att maten ska bli gjord så man kan käka sig proppmätt som vanligt.. =)



Tack janne för dem varma orden..hehe =) Ja, vi får se hur det blir ikväll, ska hem å fundera och snickelisnacka med Mr R..=) Men om vi ska göra stan ikväll kommer det bli suveränt, för jag har så bra kläder hahaha =)


Milton har varit lite dålig idag, gjort massa ärenden inne..fast jag kan väl inte förvänta mig att han blir rumsren på en dag..så det är bara att ha tålamod..hur det ska gå vet jag ej..


Undra om jag sak ringa jobbet nu, tänkte höra mig för hur det har gått idag, hoppas på det bästa. Tycker det har varit dåligt i huset den sista månaden. Men folk har väl inga pengar..vilket jag inte förstår riktigt, men tydligen är det så. Jaja, jag ska väl gå upp och hjälpa till med middagen så den blir klar nån gång, man är ju självaste mästerkocken ;P

Tror att S & E skulle komma nu efter dem gjort provet...och Micke drog ju iväg med min bil..hjälp, han kommer köra som en dåre med den, bara för att man har bra motor så ska han köra rally, bäst för han att den är tvättad och tankad när jag får tillbaka den =)


Redan 2 inlägg idag, det tar sig vänner eller är det ovänner som läser..=/ haha vet inte, men varsegod alla får läsa.


Nä, nu ska jag upp och hacka några jävla tomater, gurka, sallad och annat grönt...tacos står på menyn idag den 5 april 2008.


Puss på R

Kram på er andra



Av malin - 5 april 2008 11:01



Vilka brorsor man har...mm får se om jag kan förlåta er.. Vi skulle åka till matfors idag, men sedan när christian ringer så han och micke redan där! Va? Jag då? Vi skulle ju åka tillsammans, men då sa christian: jag trodde du sov, åsså har du inte hört av dig. Men hallå, det är väl bara att ringa..hehe =) Va uppe sju idag ju..  Men det gör inget, tur att man har egen bil, annars hade det blivit jobbigt.. Så nu sak jag göra mig klar, och packa med mig Milton och åka..dem ringer väl snart och frågar vart jag tagit vägen, och då är det bara att säga att jag var ju TVUNGEN att skriva ett inlägg innan jag åkte..=) Men jag tycker om er brorsor lika mycket för det! =)


Sara och Emelie: Lycka till idag!


Nu måste jag iväg i ilande fart!


..........Swisch.......



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards