Malin Nordström

Alla inlägg den 14 april 2008

Av malin - 14 april 2008 20:32



..................................................
...........................................


Tycker bara att det är så tragiskt med allt som har hänt med Engla, skönt att det har blivit uppklarat fast man hade hoppats att hon skulle va vid liv.

Förstår inte hur kall man kan vara, men sånt här kommer alltid att finnas, tyvärr. Måste va skönt för den andra tjejens familj och äntligen kunna få ett avslut på den tragedin som dem har fått levt med.


..................................................
......................................




vet inte riktigt va jag ska göra nu..hum..brukar inte va ofta det är så, kanske ska gå å pussas lite..hahaha =)



Av malin - 14 april 2008 09:48


En ny bättre dag är kommen


Va hos mamma å pappa hela kvällen igår skönt! Gillar att vara där nu för tiden.. Och isa har blivit ett fetto haha hon ser så rolig ut, inte min lilla bebis längre..


Jobb hela dagen idag, är inte hemma förens halv nio ikväll.. Å då ska jag sova..=) kanske städa lite om jag orkar..


Nu ska jag ringa till tanten som körde på mig för ett tag sen..nu ska allt detta bli klart, hon bryr sig inte alls men det var ju även hon som började backa i en bilkö!? förstår ej.. Så hon försköker kanske smita, men icke jag ska ta hon!! =)


So long!



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards