Malin Nordström

Alla inlägg den 24 april 2008

Av malin - 24 april 2008 21:10



Har nyss möblerat om lite i vardagsrummet, det blev hyffsat bra, behövs bara en ny tv, så blir allt bra. Får se när det blir..


Måste berätta nåt roligt oxå..igår ringde R när han hade slutat, då hade han fått bensinstopp (som tur va alldeles vid en mack) jag tänkte hur lyckas han med det? Men mätaren visade att kunde köra 10 mil till innan bensinstopp, så den visade fel.. Jaja, jag jobbade vidare, stängde den dagen och var jätte hungrig så fort ville jag hem, så ska jag starta bilen å åka hem (tänkte tanka på vägen) men då startade den inte, utan även jag fick bensinstopp...roligt! Men min bil visade oxå fel (7 mil till tom tank) lite roligt att vi fick samma dag.. =) Så då var R så snäll och kom så vi kunde hämta lite bränsle, tack R! =) puss


Idag har grannarna längst ner varit å hälsat på, hon håller på bli hund instruktör, så hon har milton på valp träning. Och hon tyckte han var jätteduktig, han kunde det mesta redan..så det var roligt! =)


Nu ska jag duscha, ses imorn!


(imorn ska jag till frissan..äntligen)

=)



Av malin - 24 april 2008 17:45



Micke med sin nya hojjj!




fast vart jag sak få plats å åka med på förstår jag inte...=)



Av malin - 24 april 2008 10:39



fint väder ute, och jag är ledig, det är härligt de!



Ska göra mig i ordning för att åka till matfors till christian å emmy, även milton fick sova över där igår, med mamma å pappa..hehe =)

Tror vi ska ta en promenad när jag kommer dit, kanske äta en glass eller nåt, det är ju verkligen väder för det.

Hoppas bara att R kommer hem snart så jag hinner säga hej då till han, skönt för han att kunna äta lunch hemma ibland, spara lite kosing.



Vill åka nu, så jag får träffa milton..hehe det är så roligt å träffa han när man inte sett han på ett tag för han blir så glad, hoppar och blir helt tokig. =)


Han fick för sig att det var skönt att ligga på min rygg..



Nu ska jag göra mig klar, tjao!



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards