Malin Nordström

Alla inlägg den 7 april 2008

Av malin - 7 april 2008 23:00



ok, jag gör den dära utmaningen imorn, för nu måste jag duscha och sova för jag ska upp halv 8 imorn, så jag kommer va trött som en gris!


Hum har ingen hundvakt imorn..lilla Milton måste nog få va själv till halv ett iaf, sedan får jag väl hämta han om ingen ängel kommer ner och räddar oss..;) aja, det får vlä gå som det går..är inte nån som blir grinig för det..


Nä, nu blir duschen med R och förhoppningsvis så vill inte Milton duscha nåt, för det blir så knöligt..haha =)


/m



Av malin - 7 april 2008 10:57



Har ej ont i halsen längre, men börjar likna Vin diesel istället..Mia tycker att jag låter som han när jag blir hes..haha, nice! =)


Igår: soooooovvv hela dagen nästan...eller inte men det kändes som det, hade nästan likadan känsla som jag brukar ha dan efter..seg, mådde illa..och allmänt trött... Men jag var duktig och gick ej ut, inte sweetie heller..hehe =)


Hörs later..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards