Malin Nordström

Alla inlägg den 2 april 2008

Av malin - 2 april 2008 23:45



Måste ju bara visa alla inköp jag gjorde med Janne förra veckan.. =) är så nöjd, tycker jag bara hittade bra saker..hehe fast jag har bara hunnit använda en sak än så länge, men det kommer..



2 st bodies, tajt, tajt tajt.. och en tajt hög kjol, billigt på GT




 svart enkel väska billigt på vedins...=)




 Assnyggga skor, Fred Perry köpt på Nilson fina va?





 Läckra va? tänk er till en fin blommig klänning, eller shorts och tunika.. Kommer bli canon, janne kom ihåg att dessa skor är mina! hehe =)

köpt på Dna..




Fan nu är klockan mycket igen..förstår inte varför den ska gå så fort hela tiden, hinner inte med nåt tycker jag.. Imorn ska jag iaf, försöka få lite gjort.. Öppnar imorn-sutar fem, sen ska jag träffa Lotta sedan ska vi åka och lämna Milton till R mamma, sedan vet jag inte om vi hinner till hans lägenhet och fixar lite..får se.


Sedan jobbar jag bara fredag och sen är jag ledig i hela 2 dagar, ska bli riktigt skönt, ska försöka hinna med å grejsa lite då å..=)


Nu ligger Milton och sover bakom mig, och han har inte pissat på hela kvällen, så nu måste jag gå ut med han igen..jobbigt, kunde väl ha pissat förut, han måste ju göra sina ärenden innan vi går och lägger oss ju..


Nä, nu tror jag att jag faktiskt jag ska gå å lägga mig, är inte trött men klockan är mycket..


Hörs imorn vänner..


Godnatt

puss



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards