Malin Nordström

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av malin - 24 juli 2012 21:29

 


MOROCCANOIL Original Oil Treatment & Light Oil Treatment


Orginalet av hårbehandlingar med arganolja. Tar bort friss, reder ut, bygger upp styrka, samt ger glans och mjukhet. Jämför de båda för att se vilken som passar ditt hår bäst!



 


Ta en liten klick i handen och massera in i fuktigt eller torrt hår. Jag brukar oftast massera in det i håret efter jag har duschat sedan fönar jag håret torrt. Man får ut mer av produkten om man använder den med värme från hårfönen.



 


Mitt hår efter ha använt Moroccanoil ca 5 ggr.




GLOSSYBOX JUNI



Nu har jag använt oljan ett tag och jag älskar den, den passar mitt hår och gör verkligen sitt jobb. Det är säkert väldigt olika för alla. Jag använder den alltid på nytvättat hår och så fönar jag det torrt. Resultatet blir ett lent och glansit hår och jag kommer absolut fortsätta med oljan.




/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards