Malin Nordström

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av malin - 17 juli 2012 14:58

                      



En vecka i stugan var alldeles för kort, hade lätt kunnat varit där en vecka till. Vi hade det underbart fast vädret inte var på topp. Vi åt iaf god mat och hade sovmorgon varje morgon och får inte glömma True Blood maraton =) Och det var roligt att se brorsbarnen lugna och lyckliga, det var skratt och bus hela dagarna.


Men nu är vi hemma igen och vi har semester även denna vecka, dock har vi inte bestämt vad vi ska göra, nån liten tripp mot helgen försöker vi orda iaf. Så nu jag ska jag fixa till mig och sedan ner på stan och se om det finns nån billig weekendresa.




/malin..







Av malin - 17 juli 2012 09:45

 


Igår testade jag Aloe Vera drycken som jag skrev om tidigare. Dem första klunkarna kändes lite mysko, smaken är god men det är fruktköttet som känns lite mysko. Men efter ett tag kom jag på mig själv att jag gillade den, man vande sig vid bitarna. Men om du är en sån som inte gillar juice med fruktkött så är nog inte denna nåt för dig. Men jag kommer absolut dricka den fler gånger!



/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards