Malin Nordström

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av malin - 10 juli 2012 21:07

 

Här bor familjen Nordström..



 

Philip hittade fiskespönen...



 

...och Emmy vad glad att äntligen få komma hit till stugan!



 

Själv så fångade jag en hälleflundra som..



...vägde 4 kg.



   

Pappa skrev ut lite bilder på sin fina storfiskare ;)



 




Igår kväll kom vi äntligen fram till stugen vi har i Norge. Och idag har vi hunnit med att fiska och ätit till förbannelse. Här blir det bilder i mjukiskläder och tofs, inte finare än så tyvärr =) Men det är underbart att va här, man kopplar av och bara njuter, en vilovecka för att samla ny energi!


Tänkte måla lite naglar och läsa tidningar, och testa lite av produkterna jag fick i senaste GLOSSYBOXEN. Men först av allt så ska jag äta lite jordgubbar, älska sommaren!


/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards