Malin Nordström

Alla inlägg under juli 2012

Av malin - 31 juli 2012 23:17

 


Jeanette gjorde sig redo för sin Skindiver i nacken, blev jättefint!



 


Sedan var det min tur..med en klocka på magen...



  


..min hamnade på handen. Nu är det lite torkat blod runt smycket, får ta bättre bilder om några dagar.




 


Och såhär ser smycket ut, jag har en vit sten.



Denna piercing kallas för Skindivers och vi gjorde våra på Shanti i stan. Trodde det skulle göra mer ont än vad det gjorde, kände inte av de nå mycket alls! En bra fördel! Man lägger ett litet snitt sedan förs ankaren ner och vips så var det klart, går väldigt fort. Sedan gäller det att ha på plåster och rengöra noga så det läker bra. Man får va lite försiktig med denna sorts piercing då den sitter ganska ytligt. 600:- kostade det.



Nu ska jag äta en macka, rengöra min fiiinaa piercing och sedan sova!  =)



/malin..




Av malin - 31 juli 2012 18:33

Idag efter jobbet mötte jag upp Jeanette för ett besök på Shanti. Resultatet får ni se senare ikväll!


/malin..

Av malin - 31 juli 2012 10:15

 


Ju mer jag tittar på denna bild och makeup så kommer jag underfund med att det är så snyggt med ett par färgglada läppar och resten av makeupen clean. Här har jag bara bas, röda läppar och ifyllda bryn och det räcker! Lite mascara kan man slänga på oxå men inte så mycket.



Idag efter jobbet ska jag iväg på en sak, ska äntligen göra en grej som jag velat gjort länge! =


/malin..







Av malin - 30 juli 2012 23:20

   


NORDIC CAP OF SWEDEN

STAR LIPS


# LS01 # LS02 # LS05


     



Tror jag har glömt att visa läppstiften som jag köpte i Halmstad, hittade dem på rea 10:-/st. Dem är krämiga och väldigt lätta att måla med, vet inte hur bra dem sitter än men jag tror man måste pudra ett lager för att dem ska sitta kvar då dem är så mjuka. En läpp penna under är oxå att rekomendera..alltid! Jag gillar verkligen den röd/oranga färgen!


/malin..





Av malin - 30 juli 2012 12:24

Börjar min lediga dag med frukost på balkongen. Flingor, mjölk och hemmagjord sylt, gott!

Har inget planerat idag förutom lite städning. Men känner mig på "fyndhumör" idag..skulle vara roligt och få åka på nån loppis.. Känner mig pyssel sugen oxå.. Hm..slutar väl med att jag sitter på tradera o leter nåt fynd :) Vi får se vad dagen har att erbjuda!


/malin..

Av malin - 29 juli 2012 10:45

     


Jag har fått två nya klänningar av hjärtat. Älskar båda två och har använt dem flitigt redan! Spetsklänningen kommer från Bondelid och finns nu på MQ och den indianinspirerande klänningen kommer från Carlings och finns på rean nu. Sol, tack!



/malin..





Av malin - 28 juli 2012 23:15

 


Min lördag bestod av jordgubbar, ny tidning med fint moderepotage och nya fräscha naglar. Nu blir de hopp i säng för att sova lite innan jobb imorgon. Natti!


/malin..





Av malin - 27 juli 2012 20:58

Lemonaden blev jättegod! Sylten har jag inte testat än men allt är gott som har jordgubbar och rabarber i sig. Kan lägga ut recepten imorgon ifall nån vill ha? Det var iaf super enkelt att göra och det gick väldigt fort. Rekomenderar verkligen!

/malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards