Malin Nordström

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av malin - 7 juli 2012 09:00

 

Bilden kommer från Jeanettes fina blogg!





Denna fagra flicka var så snäll och bjöd mig på Gatufesten i torsdags! Otroligt snällt och vi hade jätte trevligt. Vi åt mat, drack öl, träffade massa trevligt folk, kände oss gammal titt som tätt och blev chockad över alla tjejer som gick runt som kopior av varandra, vita converse, för korta jeans shorts och vitt linne är tydligen grejen sommar 2012!


Och ikväll blir det ett till besök, denna gång med Lotta och co. Men tyvärr jobbar jag hela helgen så det blir inte till att slappna av helt.. Därav lite dålig bloggning oxå, hinner inte riktigt med när jag jobbar så mycket och ska gå ut o roa mig på stan =) Men på måndag går Malin på semester i 2 veckor, längtar!! Då hörs vi mer och vi kommer befinna oss i stugan i Norge vilket betyder total avkoppling!




/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards