Malin Nordström

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av malin - 11 juli 2012 18:40

   


Har jag sagt att det är hur härligt som helst att ha semester?? Hade ingen förra året och det känns. Nu ska jag äta lite god mat och sedan måla lite sommar naglar. Göra vad man vill när man vill, finns inget bättre! =)



/malin..




Av malin - 11 juli 2012 17:11

     

GLOSSYBOX JUNI




Imorse var jag trött som få och tänkte att jag kunde försöka bli pigg på denna som kom med i senaste GLOSSYBOXEN. Den innehåller juice från grapefrukt, apelsin, lime, acerola och aqai samt extrakt från guarana, ginseng och ingefära, blandat med naturligt koffein från gröna kaffebönor.


Men nu är inte jag så stort fan av grape så den föll inte mig i smaken, men som mamma som tycker om grape tyckte den var jättegod. Nä så jag håller mig til min powerking =)


Nu ska jag gå och hjälpa till i köket så man får sig nåt gott att äta, sedan ska jag visa en sak från boxen som jag har använt nästan varje dag sedan jag fick den! Favorit!


/malin..






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards