Malin Nordström

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av malin - 24 januari 2012 22:12

           


Hade som sagt lite tråkigt en kväll förra veckan och provade att lägga en leopard maekup, finns så många varianter av den men jag blev ganska nöjd med min.. Var roligt att få göra nåt annat iaf. Ska försöka göra nån trend/fantasi makeup i veckan så jag håller igång min kreativa sida. Och äntligen gick det att överföra bilderna haha


/malin..


Av malin - 24 januari 2012 21:17


Tror jag har hittat ett sätt att få över bilderna till bloggen nu, en massa extra krångel men vad gör man inte för bloggen haha Äh, sitter ändå hemma och gör inget så jag kan väl krångla vidare så ni får se leopard makeupen jag gjorde. Så håll utkik!


/malin..

Av malin - 24 januari 2012 00:03

   



Har haft denna Orchide i 3 år kanske och i två år har den varit typ död men förra veckan fick jag en trevlig överraskning, en liten blomma har tittat fram, otroligt vad tålig dem kan vara, får se hur länge denna fina blomma håller sig i liv   


Målade naglarna med nya lacket ikväll men när jag skulle ladda upp bilden så gick det inte från Picasa, jävla skit, blir så irriterad! Måste ordna nåt nytt, detta går ju inte!


/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards