Malin Nordström

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av malin - 3 januari 2012 23:15

  

Calvin Klein Euphoria. Jag kommer lukta gott 2012   


 

Tangle Teezer, hårborsten som är skonsam mot håret, bra nu när jag har såå långt hår!

 

En gammal goding har hittat tillbaka, rouge från The Body Shop nr 4


  

Två andra favoriter!

Batiste för mörkt hår, denna använder jag ofta! Perfekt när man inte hinner tvätta håret, finns på Åhlens.

Face Mist från Makeupstore, perfekt att spraya över makeupen och nu är den äntlingen tillbaka i badrumsskåpet.


 

Lite annat smått och gott, tack så hemskt mycket för alla julklappar!   



/malin..




Av malin - 3 januari 2012 20:59

 

Missy var söt i rosett =)



 

Och Milton fin i fluga =)



 

Tog det lugnt med en tidning och ett glas vin



 

Walter var oxå fin i fluga



   

Och jag var trött i en för lång o bångstyrig lugg..



Morgonpaket



   

Milton öppnade helt själv! 



 

Milton o Missys fina julklappar



   

Jag bakade en vitchokladcheesecake, mycket god!



Firade julen i Matfors hos mor o far som vanligt, dock hade jag noll julkänsla. Vi har aldrig varit så få heller så det kan va det. Fick iaf massa fina julklappar, åt god mat och tog det lungt med tidning, vin och Wordfeud. Så tack o bock för detta år, 2011 var blandat med känslor, bra och dåliga. Ser iaf emot det nya året, 2012 du är så välkommen!


/malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards