Malin Nordström

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av malin - 11 januari 2012 17:48

 

Hittade detta lilla set på Make Up Store igår på REA med fyra borstar.

Och dem är lite kortare än vanliga så dem får lätt plats i sminkväskan, perfekt.

Man får iaf många penslar för pengarna!


1. Liten skuggpensel i syntet

2. Medelstor skuggpensel i äkta hår

3. Skugg/blending rundad pensel i äkta hår

4. Rouge borste i äkta hår


Setet kostade 200:-

(Vet tyvärr inte ord.pris)



   

Sedan så köpte jag en foundation borste. Svarta strånen är i get hår och dem vita i syntet

 så det kan va bra att tvätta den i både schampoo och Yes så man får bort fettet.

Nu har jag bara hunnit testa denna en gång än så länge men det blev en positiv start, hittills är jag nöjd.

Använd cirkel rörelser för att få ett jämnt och fint reslutat.


Foundation brush duo hair 366

Kostar 255:-



 

Och på Kicks hittade jag denna foundation som förhoppningsvis blir min nya favorit. Det sägs

att den ska vara bra och jag har nu testat den en gång och är även här nöjd än så länge.

Den var lätt att jobba in och den täckte bra, går så fort att lägga basen när man har borsten som jag

visade ovanför. Och huden känns sammetslen efter man har lagt på den + för det!

Finns i många färger, jag har den ljusaste i gul underton men den är kanske lite för ljus med jag kommer

undan med lite solpuder. Blir en mörkare till sommaren. + för bra pris!


Lóreal True Match foudation, D1 Dore

Kostar 159:-



Nöjd med mina nya inköp, nu blir det en promenad med M&M sedan åka och se en film hos brorsan, trevlig onsdag på er!


Kram/malin..



Av malin - 11 januari 2012 08:30

 



Igår blev det lite shopping på MAKE UP STORE..spännande   


/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards