Malin Nordström

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av malin - 9 januari 2012 19:39

 

Bild från nyårshelgen i Åkersjön, Sofis Mode och melondrink.



Sitter i Matfors och fryser för tillfället, var tvungen att besöka mor & far då det var evigheter sedan sist. Har haft tur och fått lite mat i magen oxå. Annars så har jag inte gjort så mycket idag, bara jobbat några timmar. 


Är för övrigt helt dagvill men det sägs att det är tisdag imorgon och då blir jobb igen sedan ska jag få äran att träffa min fina vän Janne igen, en sväng till Birsta blir det för att titta på lite makeup mm. Har faktiskt några presentkort kvar som så gärna vill bli använd =) Så imorgon blir en bra dag!


Ikväll blir det till att tjata på karln att en krok/skruv/spik kommer upp på väggen så jag kan fota mina fynd, ja jag vet, ett jävla tjat om dem men jag tänkte att jag skulle få upp en spik eller liknade så bilderna på kläder mm blir lite bättre. Nu kommer ni ha för höga förväntningar ang. mina inköp..inte bra haha


Nä nu ska jag fortsätta mitt ätande av skumtomtar och umgås lite med mor & far innan jag beger mig in till stan igen.


/malin..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards