Malin Nordström

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av malin - 17 januari 2012 22:05

 



Har suttit och tittat på resor nu och jag vill så gärna åka nånstans nu i feb, mars. Fanns mycket resor till Spanien och Egypten men det fanns några resor till Kap Verde oxå och dit skulle jag verkligen kunna tänka mig att åka. Tror det ligger utanför Afrika på en ö eller flera kanske.. Men det är ju så fint där så nu blir det till att bestämma nån vecka och sen prata med jobbet. Jag behöver verkligen lite sol, god mat och vita stränder med klarblått vatten. Nån som har varit där? Eller tips på nåt annat ställe?


/malin..



Av malin - 17 januari 2012 00:04


Har suttit framför tvn och datorn och varit jätte sugen på att sminka mig men latheten tog över och jag får gå och lägga mig utan att få exprimentera. Och imorgon har jag stängning på jobbet såklart men om jag inte är allt för trött så tror jag att det får bli en makeup iaf.


Sedan skulle jag behövt hittat en bra primer för ögonen, har suttit och tittat på en massa tutorials nu och såg att många använde Urban Decay och nu när jag tänker efter så tror jag att Jeanette tipsade om den om jag inte minns fel.. Sedan hittade jag någon från MAC oxå. Får kika vidare på det imorgon.


Nä nu måste jag hoppa i säng så godnatt på er!


/malin..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards