Malin Nordström

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av malin - 5 januari 2012 19:45

     



Ombre hair... Helt ärligt så hade jag inte hört talats om denna trend förens min vän Janina berättade om den. Har som sagt varit lite ur svängen på ett tag och jag har verkligen MYCKET att ta igen! Iaf så är det en trend jag börjar gilla om den görs rätt, och jag tror min fina vän kommer införskaffa sig den inom kort.


Men lite konstigt måste jag säga att det känns, jag menar helt plötsligt är det INNE att ha en utväxt! När hände det senast? I alla år har denna utväxt varit något man mer än allt annat velat färga bort. Fast åt andra sidan så är det en modaniserad variant av en utväxt, ja en snygg sådan.


Sedan så tycker jag även att det är så tråkigt med alla dessa trender! Vissa är så snygga men hur roligt är det när ALLA går runt i samma trend? Och nu för tiden så går t.o.m 14-åringar klädda och med samma frisyr som en i min ålder!  Svårt det dära men jag antar att man helt enkelt får haka på trenden och sedan göra den till sin egen..


/malin..




Av malin - 5 januari 2012 17:52

 

Bild lånad från tasteline



Idag har jag varit ledig, mycket skönt! Men då jobbar jag istället fre-ons inte lika roligt, men jobbar man inom handels så får man skylla sig själv. Har inte gjort många knop idag, sovit och varit med hundarna till veterinären. Tycker Missy har varit lite deppad men dem hittade inget större fel på henne, fick antiflammatorisk medecin ifall hon har en infektion så vi får se om hon blir piggare om någon vecka.


Igår var jag hos Jeanette och hade brainstorm möte inför våran photoshoot som jag fick reda på idag att den kommer äga rum nästa lördag! Spännande och nervöst! Ska bli roligt och komma igång och få testa på lite nya saker. Får berätta mer om det nån annan dag.


Nu ska jag gå ut med små trollen och sedan blir det bakad potatis med röra, ska bli så gott. Sedan får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda, filmmys tackar jag aldrig nej till   


Och Johanna jag tror inte det kommer nå bilder från nyår..bilder på oss i underställ och skitit hår är inte så roligt att titta på och pga. det så blev det inte heller så många bilder..hehe


/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards