Malin Nordström

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av malin - 10 januari 2012 23:44

 



Sitter och dricker varm choklad med smak av mint som jag fick i present av Johanna, gott gott! Sedan sitter jag och tittar o provar mina nya inköp som jag skaffade mig idag på Birsta City. Visar mer imorgon.. Nu blir det sängen, upp och jobba imorgon igen. Godnatt!


/malin..


Av malin - 10 januari 2012 09:45


Kuriosakabinett


Gillar ni att titta på fina bilder och läsa om ett intressant liv? Då ska ni gå in på länken ovan!


Det är min vän Jeanette som har bloggen, det är med henne jag har ett litet projekt med. Vi umgicks mycket när vi var små, och det jag kommer ihåg mest är att ligga på golvet i hennes rum och färglägga i målarbörcker, alla hennes örhängen, hunden Bibbi, strössel på mackor och en födelsedag kalas på Stödes badhus och mycket mer såklart! =)


Kan helt ärligt säga oxå att jag är lite avundsjuk på henne, önskar att jag hade tagit chansen när jag var yngre att resa och se mig om i världen. Det är något hon har hunnit med och även utbildat sig och jobbat lite här och där. Mycket erfarenhet och kontakter blir resultatet!


Jag får göra mitt bästa av framtiden istället och vara glad att hon har flyttat hem ett tag så jag hinner inspireras av henne så mycket jag bara kan =) För jag kan nog tänka mig att damen ska ut på nya äventyr senare i livet =)


/malin..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards