Malin Nordström

Alla inlägg under juli 2009

Av malin - 3 juli 2009 11:28









.

.

.

.
















Det var denna (en liten smyckestjej) som jag hittade i Norge när jag skulle tröstshoppa, och blusen som jag hade på mig på tivoli igår. Mer blev det inte, fast jag hittade en jättefin väska men jag tyckte den var lite för dyr så jag hoppas att den är på rea nästa gång vi åker upp. =)




























Av malin - 3 juli 2009 11:17













.

.

.

.





 


































 Gf Onsdag, kvällen började nere i båthamnen med lite cider sedan fortsatte kvällen på O´learys där vi blev bjuden på mat av svärisarna. Tack för det! Sedan blev det lite utomlandskänsla med strawberry d. och bror M kom och hälsade på. En mycket trevlig kväll!




Klänning-Indiska, skor-nilson, halsband-HM, brillor-gamla från jobbet.







































































Av malin - 2 juli 2009 23:57









.

.

.

.

























Fick inte nån bild på Sara, attans. Men idag var vi på tivoli, trevligt men mycket varmt!! Vi köpte iaf. en kamera idag, har tagit lite bilder med den redan. Visar imorn. Nu ska vi hoppa ner i sängen, godnatt!





























































Av malin - 2 juli 2009 15:57












.

.

.

.













* ätit hamburgare i Daltons tältet med bror C, Sara, Emmy och R


* varit på tivoli




och nu ska vi åka och köpa en kamera, sweet!



later..















Av malin - 2 juli 2009 12:09







.

.

.

.










Lika varmt idag igen, härligt! =) Vi var iaf. ner på stan en sväng igårkväll, och hade det mycket trevligt. Blev bjuden på mat på O´learys av svärisarna, och sen blev jag och R kvar där, sen kom bror M och umgicks. Sen hann jag träffa Janne en snabbis på slutet..hehe toka! =)






Och nu tänkte jag att vi skulle hitta på nåt, men vad är frågan?  Att gå ner på tivolit skulle ju inte vara helt fel. =) Sockervadd haha är som ett barn fortfarande. Men socker är väl gott!?








Har kabeln nu så snart blir det bilder, äntligen!









Av malin - 1 juli 2009 14:03









.

.

.

.











Milton tog ett dopp i fontänen i Norge.. =)






I´m back!! Sen sist har jag hunnit med långpromenad med hundarna till parken, ätit lunch med R och svärisarna på båten deras, varit på ams och svettast ihjäl..




Nu då?? Hm..har påmint bror M om kabeln igen..han glömde mig igår den rackaren. Men idag ska han komma förbi med den, bra va!? Annars så vet jag inte vad som händer, kanske går ner en sväng på GF ikväll. Nån som ska dit??





































Av malin - 1 juli 2009 10:29










.

.

.

.






Hann med allt utom en grej igår, bra där! Fast det blev inget köp av en kamera men vi har tittat ut en så jag tror det blir den. Där emot så hann vi handla nya gardiner, lampskärm mm.







Tror jag måste åka till bror idag så jag kan få den dära jäkla kabeln, har ju slut på bilder nu, tråkigt.




Idag då, vad händer..inte en aning. Är inte van att var ledig såhär..hehe Men ett ärende har jag iaf. Ska ringa bror och Sara nu och höra vad dem gör. Fan, det är ju så  varmt så man orkar inte göra nåt!! Men man ska inte klaga!





Nä lite frukost kanske skulle göra susen, later..














Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards