Malin Nordström

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av malin - 7 juli 2009 23:13














.

.

.

.




Jag i Norge i från klänning-Zara, väska-Ellos, avklippta leggins, halsband-HM, skärp-Monki








Nu har vi sett klart alla Bones avsnitt, härligt men tråkigt. Nu då?? Måste börja med en ny serie tror jag, hoppas att R vill det oxå =)

Så nu tror jag faktiskt att det blir lite sova, en ny dag imorn. Frågan är bara vad man ska hitta på..baka kanske? Vi får se, hörs imorn! Godnatt!


































Av malin - 7 juli 2009 16:36














.

.

.

.

















Som många redan vet så tatuerade jag mig för en vecka sen, och många har frågat efter en bild så här kommer det, eller 2 st. Och det blev en svala på handleden, är supernöjd!! Tack Klas och Lotta för att du frågade =) Har velat gjort den så länge nu. Och nu sitter den där för alltid.



---------------------------------------------------------------------------------------------



Eller som Emmy säger: Pippi pip pip pip = svala



---------------------------------------------------------------------------------------------




























Av malin - 7 juli 2009 12:39











.

.

.

.




Norska Costume (med svenska Mini) och Cosmo..dyrgripar..









Har suttit och läst lite medans jag åt lite mackor till frukost (lunch). 2 tidningar i Norge gick på över 100 nkr..billigt..nja. Nu ska jag bara kika klart på alla bloggar sen ska jag pallra mig iväg till köket där den jäkla kabeln ligger och väntar på att få användas...soon very soon..
















Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards