Malin Nordström

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av malin - 15 juli 2009 23:24









.

.

.

.





Förra sommaren...












Blev inte som det var tänkt, blev inget kalas. Istället blev det en tur till mormor och morfars grav för att vattna lite sen gick vi en sväng nere vid marmen oxå, tänkte att M&M ville bada, men icke.

Sen åkte vi hem och la oss framför tvn och där har vi legat hela kvällen..








Imorn blir det iaf. en tur in till stan, måste hem och leta mitt pass, annars måste jag fixa nytt. JOBBIGT! Och vad kostar det egentligen?? Jag har ingen aning, skulle väl gissa på runt 500:-, hoppas att det inte är mer, tråkiga pengar! Nä så det är väl dax för sängen, vet att det blir dåligt med upp. nu men det är så fint väder!! Inte sitta vid datorn då! Syns imorn!












Av malin - 15 juli 2009 15:50















.

.

.

.













Shit vad varmt det blev idag då! Har suttit ute så länge jag orkat, vilket inte var allt för länge. Det är helt annat när man är nära en strand.

Sen har jag tvättat brorsan kläder..vattnat alla blommor igen..varit på promenad och nu ska jag laga lite kycklingwok, gott!





Måste säga att det börjar bli lite tråkigt att vara hemmafru ensam ute på landet nu, saknar kläder, skor, smycken, stan, vänner mm.. Men det har varit riktigt skönt oxå, jag behövde det verkligen, att få återhämta mig. Att vara ledig är jag inte van vid!! Men jag börjar komma in i det nu.





Nu måste jag skynda mig med maten, ta en snabbdusch, duka för 3, sminka mig, fixa håret för sen blir det kalas i skogan på andra sidan världen.






tjao!























Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards